søndag den 25. december 2011

En Jule Edition

Så blev det jul! Og her er en lille jule special af Katrines BlogBog, fordi jeg ikke rigtigt har fået blogget så meget i december.

Her spiser jeg af al den gode mad.


Her er jeg igang med at pynte juletræet. I år puttede jeg faktisk mere end 5 ting på, inden jeg lod de andre gøre resten.


Her spiser jeg så lidt af al den gode konfekt. 

Asger gav mig lige den paraply som jeg ønskede mig.


Det bedste ved hele julen var at vågne juleaftens-morgen sammen med Asger. For han er min bedste kæreste i verden.

Ingen jul uden drama. Lillejuleaften blev afsluttet med et mord. Katten havde fået øje på min lille brors undulater og det var for stor en fristelse. Juleaftens dag måtte Niels og jeg grave en grav til lille Mejse.


Mere af al den gode julemad.


I år havde jeg bare glædet mig så meget til at give gaver, for jeg synes at de allesammen var lykkedes rigtig godt!


Al den gode julemad kan godt virke overvældende..


Konfekt på tredjedagen..


Og så fik jeg selv en masse dejlige jule gaver...


GLÆDELIG JUL !



1 kommentar: