mandag den 31. december 2012

Farvel til 2012


Det var året hvor...

..Katrines BlogBog var ved at afgå ved døden
Ja, jeg overvejede om der overhoved var nogen, der var interesserede i, at se og høre om mit liv. Men pga. søde dejlige bofæller, begyndte jeg igen, og sikke en succes! Flere dejlige mennesker har tilmeldt sig på bloggen, og antallet af facebook fans er mere end fordoblet. Meget motiverende, skulle jeg hilse at sige.


..Jeg afsluttede Visuel Hf
Den 3-årige Hf som jeg har gået på, som en af de allerførst i Danmark. Jeg fik huen på med et flot 12-tal i billedkunst. Dengang betød det meget. Nu føles det sommer hundrede år siden,og kunne næsten ikke være mere ubetydeligt.
Men de søde Visuelle savner jeg engang i mellem. Det var desværre en uddannelse, hvor vi var samlet fra hele landet. Så det vil sige at nu er vi spredt ud over hele Danmark igen.


..Jeg fik min første tatovering
En spontan idé sammen med Asger da vi var på ferie i sommers. En rød ring om venstre underarm.


..Asger og jeg ikke skulle være kærester længere
To uger efter valgte jeg at slå op med Asger. En kæreste og ven, som helt klart har sat sit spor i mit hjerte.


..Jeg startede på medieskolerne
Aldrig har jeg følt, at jeg passede bedre ind, end her. Det har såmænd ikke så meget med uddannelsen at gøre, nok mere alle de dejlige mennesker, som studere med mig både på Foto, FTP, KAU og Web. Det sørgelige er selvfølgelig, at vi alle bliver spredt ud over hele verden, når vi er færdige. Men har endnu kun haft 4 fantastiske måneder. Det vil sige at 5 ekstra venter på den anden side af i aften.


..Jeg mødte verdens flotteste mand
Det var en værre historie, som man kan gå tilbage i indlægene og se om man kan regne ud. Det hele handler nok om forvirring omkring, at slå om med en kæreste, og ikke helt være klar til en ny forelskelse eller hvad det var...


..Jeg fik andre sommerfugle i maven
Nogle meget uventede af slagsen. Ikke fordi den slags er ventet normalt, men det her...er noget andet.



Godt Nytår!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar