fredag den 24. oktober 2014

Lille hjerte

Jeg gemmer det væk et stykke tid.

4 kommentarer:

  1. Hvordan kan det være at din blog og bloglovin ikke følges ad ? Jeg oplever det kun med din blog. Tit kommer dine indlæg meget forsinkede på bloglovin og tit mange af gangen, som at flere dage gamle. Fx denne kom først på bloglovin i dag 5/11, selvom den jo er fra den 24/10 ? :)

    SvarSlet
  2. Det er blogindlæg jeg ikke er sikre på. Nogle gange gemmer jeg dem, til jeg er sikker på hvad jeg vil fortælle. Når jeg har en god følelse omkring dem, ryger de ud på bloggen:) men jeg ændre ikke datoen, for de er ment til at kommer før nogle af de nyere indlæg, så det bliver lidt skævt engang i mellem..

    SvarSlet
  3. Jeg havnede inde på din blog efter et link fra Marensblog. Og for hulen - jeg kan slet ikke tage herfra igen. Jeg er ved at læse hele molevitten fra de nyeste og ned.
    Så bare et kæmpe stort tak herfra for en noget så fin blog, og især dette smukke indlæg. Husk at tage hjertet ud igen, selvom det kan gøre ondt. <3

    SvarSlet