onsdag den 18. marts 2015

500

Det er 500-likes-på-Facebook-dagen, og jeg har ikke rigtig noget sjovt at fortælle om min dag. Har egentlig bare haft lyst til at være alene, hvilket jeg også har været på min tur rundt i byen efter rekvisitter. Jeg har opdateret mit Facebookprofilbillede og coverbillede, men jeg føler mig stadig for tyk og for grim og for træls... P.i.g.e går nok aldrig helt væk.


Jeg leder ikke efter tørstende ord. Jeg ved, jeg er god nok, og jeg ved at det går over, men jeg ved også, at alle bliver ramt af det her en gang i mellem, og det er vigtigt  vi siger til når det sker. Det må ikke vokse inden i os.

6 kommentarer:

  1. Tillykke med de 500 likes! Og mht. til dit anfald af P.I.G.E. - det synes jeg lyder lidt bekendt fra mig selv. Går igennem en lignende periode for tiden. Mærk dine følelser - men lad dem ikke opsluge dig! Vi ses på den anden side! :)

    SvarSlet
  2. Drik banan smoothie og spis bananer (det sundere alternativ til chokolade).
    Det gør altid mig gladere når jeg har det sådan x)

    SvarSlet
  3. Du er så dejlig ærlig, Katrine! Giv dig selv et klap på skulderen for det :-) og så er jeg vild med dine tegninger. Det er skønt at følge med i din blogbog :-) God aften til dig!

    SvarSlet
  4. Der findes en god opskrift til den slags sindstilstande. For ja, vi oplever den allesammen fra tid til anden.

    1. Ryd en god gulvplads
    2. Grib hårbørsten i din hånd og hold den tæt hen til munden - lad hovedet lave et lille bitte knæk bagover
    3. Bevæg din krop i skønne moves mens du synger med på denne sang her

    https://www.youtube.com/watch?v=MOWDb2TBYDg

    SvarSlet