torsdag den 19. marts 2015

Simon Peter

I dag fik en ung mand i hvidt tøj øjnkontakt med mig. Selv gennem mine spejl-solbriller. I det han sendte mig et skævt smil, så jeg min første store forelskelse og kæreste, Simon Peter.  Men Simon omkom desværre for næsten et år siden i en motorcykelulykke. Det skøre er, at i dag ville have været hans 24-års fødselsdag. 
Hvis ikke der findes noget i denne verden, som er større end os selv, så er jeg sikker på at min underbevidsthed fortalte mig, at Simon Peter har det godt og jeg skal hilse fra ham.

3 kommentarer:

  1. Hej Katrine. Jeg har kigget lidt med på din blog i en måneds tid, og sikke nogle fine tegninger/illustrationer, du laver! Jeg bliver nødt til at kommentere på denne tegning... jeg kendte ikke Simon Peter særlig godt, men har mødt ham kort et par gange. Han plejede at komme hos min mormor og morfar i Vejle for at slå deres græsplæne, og bagefter bestilte de som regel nogle pizzaer :-) De hyggede sig vist. Håber, han har det godt, der hvor han er nu. Hilsen fra Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Sara
      Det beskriver Simon, som han bør huskes og som jeg helst vil huske ham! det er en rigtig dejlig kommentar som jeg sætter pris på. Jeg tror det har sin mening det hele.
      Hilsen Katrine

      Slet