søndag den 17. maj 2015

Valgkamp eller ej

Så længe "de voksne" peger fingre af hinanden i stedet for at fokusere på hvad de står for hver især,  så er der sgu ikke nogen af dem der får mit kryds! 
Fatter de ikke, at for hver finger de peger ud,  er der tre der peger tilbage..?


Jeg er ikke særlig politisk anlagt. Jeg er forbandet og begavet med evnen til at kunne se alt fra alle vinkler, kanter og leder, så det nytter ikke at ville starte en diskution med mig. Jeg kan sagtens se hvad du mener, jeg er uenig og enig på samme tid. 
Den eneste politik jeg virkelig hader er den barnlige måde partierne hænger hinanden ud på. Jeg kaster op i min mund hver gang jeg ser eller hører nogen beskylde andre. Sandhed eller ej! 
Fortæl mig hvad I står for, hvad I vil gøre, hvordan I vil gøre det og hvordan det vil gavne vores FÆLLES  samfund, så får I måske min stemme en dag.

2 kommentarer: