tirsdag den 24. november 2015

Det er svært nok

..at finde en psyko-fis der kan hjælpe mig.

5 kommentarer:

  1. De her tegninger med den bussemandsgrønne dødvægt af vrissen deprissionsdame viser helt perfekt, hvordan det føles.

    Jeg bliver sgu helt rørt over hvor godt de illustrerer det.

    SvarSlet
  2. Tak for de her fine tegninger med depressionsdamen på. De illustrerer så fint byrden og besværligheden, når man har en depression. <3

    SvarSlet
  3. Det er næsten det værste, synes jeg. At når man nu endelig er i gang med at gøre noget ved sin depression, at det så skal være sådan en jungle at komme igen og finde en psyko-fis, som for det første er en, der lyder til at være god og bruger metoder, som man selv kunne være interesseret i at bruge, og for det andet også lige befinder sig ok tæt på og så også har plads til flere klienter. Det kan virkelig være en uoverskuelig proces

    Jeg hepper på dig og håber det lykkes!

    SvarSlet
  4. Jeg anbefaler Gitte fra http://www.paaskeogknudsen.dk/ meget varmt. Hun har lært mig at tackle min angst og mit tungsind bedre end jeg havde troet var muligt, og så er hun også bare en varm og behagelig person.

    SvarSlet
  5. Tak allesammen for jeres søde hjælpsomme beskeder.
    Jeg har stadig ikke fundet det jeg lede efter, da der desværre kommer en del økonomi ind over min helbredelse, som gør, at jeg skal finde et sted, hvor jeg kan bruge min henvisning... :/

    Og ja, øv hvor er det hårdt at søge og bestemme sig og kontakte... især når der er en der hvisker en i øret, at man slet ikke har brug for hjælp...

    SvarSlet