mandag den 1. august 2016

Jeg elsker dig

Jeg elsker dig. Og jeg lover at jeg altid vil passe på dig!



Jeg har det virkelig godt. Så godt som jeg havde glemt, at man kunne have det. I dag slog det mig: jeg elsker mig selv. Ikke som jeg er, men som jeg hele tiden er i udvikling. Bedre, stærkere, mere stillingtagen, mere nej, mere pyt... listen er lang! 

Jeg har aldrig været i den dybe depression. Det kan vi vist godt blive enige om. Jeg blev fanget på vej ned og sendt til læge... det har taget nogle måneder, ja måske lige omkring et år, men nu... Nu sidder hun ikke på mine skuldre længere. Hun er her og det er jeg glad for, for hun er også grunden til, at jeg faktisk kunne få  det så godt, som jeg har det nu. 

Endnu en gang TAK til alle jer! Fordi I følger med og liker og kommentere og skriver privat til mig! Især da jeg var bange for, om mine indlæg overhovedet beskrev depressioner eller stress eller om det bare var almindeligt pylrethed. Nogen af jer har prøvet det samme eller værre og bekræftede, at det var helt ok at have det dårligt. -så længe man gør noget for at få hjælp og komme op igen.
Jeg elsker også jer! 


4 kommentarer:

  1. Åh hvor godt! Det gør mig glad at læse!
    Jeg har kommenteret før, men pointen kan vist godt klare en gentagelse. Jeg kan virkelig se mig selv i din visuelle beskrivelse af din depression. Jeg kan huske følelsen af at være i to. Jeg husker mig som mit grønne jeg, når jeg tænker tilbage på tiden hvor jeg havde depressionen. Jeg kan ikke huske så meget, men dén følelse husker jeg helt ind i knoglerne. Hun dukker stadig op til overfladen på de dårlige dage. Det er de dage hvor jeg føler mig væk fra mig selv. Men det gør ikke noget. Jeg har det nemlig som dig - jeg er gladere nu end jeg nogensinde var før jeg kom ud af depressionen.
    Tak for fine, vedkommende, jordbundne og ærlige tegninger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg aner i øvrigt ikke hvorfor mine kommentarer altid bliver postet to gange hos dig, hver gang jeg kommenterer fra min telefon. Det er altså ikke mig der har hikke :)

      Slet
    2. Hej imellemtiden

      Dine kommentare er altid værdsat! Og jeg er så glad for det skulderklap det er, når du skriver at jeg rammer plet :)

      Kh Katrine

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet