fredag den 16. september 2016

Sidste indlæg

Okay!! Jeg har taget en beslutning om at stoppe med at bruge min blogspot. Det er ikke så trist som det lyder, kun hvis du ikke har Facebook eller Instagram, I så fald jeg jeg ked af det, for bloggen fortætter direkte på Facebooksiden Katrines Blogbog og på Instagram @katrines.blogbog.

Katrinesblogbog.blogspot.dk vil ikke blive slettet. Jeg lader den stå, som et arkiv, da jeg ved nogle af jeg godt kan lige at gå laaaaangt tilbage og læse de gamle indlæg.

 Og så vil jeg bare fortælle jer, at jeg i dag føler mig som en af verdens sejeste personer. Hvis ikke jeg var mig, så ville jeg i hver fald gerne kende mig! 🌟

For et år siden havde jeg det komplet modsat. Jeg var blændet af deprimerende tanker og følelser... det savner jeg overhovedet ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar